VEELGESTELDE VRAGEN

Waar kan ik KRANG kleding kopen?

KRANG is een echt slow-fashion merk, de collectie is nog niet klaar ;). In September 2020 launchen wij onze eerste collectie. Laat via het contactformulier jouw e-mailadres achter zodat jij als eerste toegang krijgt tot de verkoop van deze collectie. 

 

Kan ik mijn items terugsturen en/of omruilen?

Bij KRANG vinden we dat jij je kledingkast alleen moet vullen met items waar je echt van houdt. Indien jij niet volledig tevreden bent met de door jouw bestelde artikelen, ben je gerechtigd deze te retourneren of te ruilen.

 

Houd er rekening mee dat dit alleen mogelijk is als je aan de volgende vereisten voldoet:

- Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na de online bestelling retourneren.

- Jouw item(s) moeten in dezelfde staat zijn als waarin je ze hebt ontvangen.

- Jouw item(s) moeten fris en ongebruikt zijn.

- De bestelling moet worden geretourneerd in de originele verpakking.

 

Mocht je een artikel van jouw bestelling willen retourneren of ruilen dan kun je een mail sturen naar info@krangclothing.nl. Wij helpen je bij het verdere proces.

 

Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van jouw bestelling. Mocht je een item voor een andere maat willen ruilen, dan sturen we jouw nieuwe bestelling gratis toe.

 

Je kunt jouw artikel terugsturen naar ons adres:

Populierenlaan 89

9741HC Groningen

Nederland

 

Restituties

Wanneer jouw geretourneerde of ruilartikel door ons is geïnspecteerd en voldoet aan de bovenstaande vereisten, zullen we jouw terugbetaling verwerken. We zullen je per e-mail een update geven wanneer we jouw bestelling hebben goedgekeurd voor een terugbetaling of omruiling. Er wordt automatisch een krediet bijgeschreven op uw creditcard of originele betaalmethode. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht op jouw terugbetaling.